Share

joi, 10 decembrie 2009

The Pink Panther - Prima postare pe acest blog

Asta e blogul pe care voi posta chestii ... politice. Pentru ca ma intereseaza viata politica, pentru ca votul meu a fost furat, si pentru ca ma simt oarecum frustrata de faptul ca aceasta lupta crincena din politica romaneasca ne afecteaza pe noi toti. Asa ca in loc sa-mi mai exprim frustrarile pe site-urile de stiri, o sa mi le scriu aici.

The Pink Panther... As putea spune ca e personajul care ma inspira. E ironic, e flegmatic, razbunator, inventiv si lenes.

Da, cu siguranta, daca as fi fost un desen animat, rolul asta m-ar fi prins cel mai bine. Poate nu o arat uneori - parintii inoculindu-mi inca din faza de embrion prea multe reguli de politete - dar de multe ori gindesc exact ca acest panteroi roz...

3 comentarii:

  1. apropos de politica : io cred ca The Pink Panther are f multe defecte care evident ii eclipseaza sharmul legendar

    De exemplu : Bugs Bunny e un personaj care sur-claseaza pantera rozalie prin spiritul ironic dar mai ales prin inteligenta politica si trabucul morcoviu

    Concluzia : sus Bugs Bunny, jos The Pink Panther !

    asta e opinia mea politica !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bugs Bunny??? Hmm...neah. Nu s-ar zice, judecind asa, dupa volumul de cautari pentru cele doua personaje. Pe toate regiunile si in toti anii The Pink Panther rulez!!!

    Postez acum argumentul suprem...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ideea!Sa o tii tot asa!
    O sa urmaresc insemnarile de pe blog,iar in masura in care timpul imi va permite, o sa postez si comments-urile de rigoare.Multa bafta!Dana.

    RăspundețiȘtergere