Share

vineri, 25 iunie 2010

Ce muzica ascultam, si mai ales de ce?


(imaginea e luata de pe site-ul www.vidu.ro)

Am o teorie despre muzica pe care o ascult (am mai multe de fapt, dar acum vreau sa vorbesc despre asta).

Constat ca sint in dezacord cu oamenii de linga mine cind vine vorba de muzica. Si anume: nu-mi place rock-ul, nu-mi place hip-hop-ul, nu-mi place house-ul si nici muzica tehno, nu-mi plac baladele de nici un fel, nu-mi place Leonard Cohen, Bon Jovi, Celine Dion, Metalica, Ramstein...etc, etc.

Teoria e urmatoarea:

Ascult muzica intr-un singur scop: sa ma relaxez. De-aia! Asa ca tu, muzicantule de-mi cinti mie, daca vrei sa te ascult, te rog urmatoarele...

1. Nu tipa la mine!

2. Nu ma incarca cu problemele sau cu frustrarile tale! Le am si eu pe ale mele,mersi.

3. Nu te plinge la mine ca te-a lasat iubitul/iubita, sau ca a murit, sau ca a fugit cu altcineva! Probabil ca ti-ai meritat-o...

4. Nu-mi tortura auzul cu sunete ascutite, cu scirtiituri de chitara sau cu 10 instrumente in acelasi timp. Te rog frumos, muzica nu inseamna haos...imi provoci palpitatii si imi urci tensiunea...

5. Daca esti Celine Dion, te rog nu trilui in urechea mea. Imi provoci un rau fizic.

6. Chiar daca esti rocker, ai plete si te imbraci in negru, nu-ti forta vocea sa scoata sunete nenaturale. Cred ca ai mai multe sanse sa te plac daca imi cinti fara sa pari ca glasuiesti din cripta.

7. Nu folosi cuvinte obscene in cintecele tale...daca esti Eminem sau Bug Mafia, cenzureaza-te. Eu sint o persoana politicoasa de felul meu si nu ti-as vorbi urit despre ceva ce nu imi convine mie, asa ca am aceeasi pretentie si de la tine.

8. Nu pot cu manelele. Mai bine du-te un pic pe la scoala, eventual o scoala de muzica...inveti si tu ceva si poate data viitoare cind deschizi gura, mai stii... poate chiar am sa te ascult.


Buuun, ei si acuma sa vedem pe cine eliminam. In ordinea numerelor de pe tricou, avem asa:

1. Hard, Havy & Metal
2. Hip-hop-ul
3. ufff, astia sint multi tare...baladele in general si melodiile gretoase "de dragoste"
4. Tehno, House, Trance
5. Celine Dion evident, Sarah Brightman, Nightwish, Evanescence...
6. Crematory, Moonspell, Cradle of Filth, Sepultura, Cannibal Corpse, etc.
7. Eminem, Bug Mafia, baietii si fetele "din cartier" in general.
8. Toata tagma...incepind de la Minodora la maxim, pina la Adi minune&co.

Probabil ca imi pun lumea in cap cu teoria asta a mea, dar simteam nevoia sa raspund intrebarilor de genul "Cum sa nu-ti placa X sau Y?". Intr-un post viitor am sa povestesc si despre muzica de-mi place mie.

Am zis.

.

10 comentarii:

  1. Cristina adora muzica Romicai Puceanu, a lui Faramita Lambru si a Mariei Tanase.

    I-auzi Cris:
    http://www.youtube.com/watch?v=9vehVa6OfLY&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare postul asta si in mai multe aspecte sunt de acord cu tine.
    PS: si Cristinei ii mai plac Floarea Calota si Madalina Manole ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Floarea Calota - neaparat de ascultat asta: http://www.youtube.com/watch?v=oAVdJUSDOX8

    RăspundețiȘtergere
  4. cunosc multi oameni care gandesc ca tine si ma bucur dar ma si surprinde sa te gasesc printre ei ....

    n-o sa crezi poate, dar cunosc oameni care si-au facut un scop din a promova pe banii lor muzica asta de care zici tu (care nu urla si nu boceste) fara sa-si treaca numele pe coperti aurite ... eh ... povestea lor e lunga ...

    Eu i-am descoperit pe bloguri si am reusit sa ma imprietenesc cu unii dintre ei, desi nu sunt foarte abordabili :))

    RăspundețiȘtergere
  5. m-ai omorat cu Celine Dion :( in fine, gusturile nu se discuta. E bine ca ai precizat scopul pt care asculti muzica, justifica preferintele tale. Eu una ascult muzica din mai multe scopuri (sa ma regasesc, sa ma relaxez, sa ma descarc etc.), deci prefer mai multe genuri. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ma dau in vant dupa rockul anilor '80...de exemplu:
    http://www.youtube.com/watch?v=A6gaS9wrtM4

    RăspundețiȘtergere
  8. eu unul prefer sa ascult posturi de radio, pe anumite genuri si sa le schimb in functie de starea de spirit de moment, de obicei invers decat ma simt: muzica soft pentru emotii hard si viceversa

    RăspundețiȘtergere