Share

marți, 16 februarie 2010

7 minute buclucase

daaa, am facut burta de ris azi cu cele 7 minute in urma. Ora atomica din Elvetia, auzi...nu ne jucam aicea, da?

Pentru cei care nu stiu treaba cu cele 7 minute (adica pentru tine sora-mea)...serverul nostru de la firma e cu 7 minute in urma. Si noi cind ne delogam la 18.00 de pe reporting, aparem cu 7 minute in minus.

Conducerea locala - insista sa ne dam cu totii ceasurile inapoi.

Noi - nu si nu

Conducerea locala -ba da, ca nu stiti voi cit e ceasul

Noi - ba stim :www.oraexacta.com, RRAm etc

Conducerea locala - intreaba cine stabileste ora noastra exacta (adica ne face pe toti prosti)si ne informeaza ca "Ora de la server e aceeasi cu Ora Atomica din Elvetia". Ei???

Noi - cautam pe Google ora in Elvetia...si vedem ca minutarul e la fel ca la ceasurile noastre. Si ii dam si Conducerii link-ul cu ceasul pe mapamond.

Final: noi am plecat azi la 18.00 dupa ora noastra, si la 17.53 dupa ora serverului.

10 comentarii:

  1. As vrea sa mentionez faptul ca AM dat mail conducerii pe care o doare fix in...Cea mai amuzanta zi de pana acum de cand sunt la Haos...sau a mai fost alta?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. intrebarea e "care va fi urmatoarea zi extrem de amuzanta la Haosfind??" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi ma...ai cam degeaba blogul asta. Pai eu iti scriu si in loc sa imi raspunzi, tu lucrezi pentru Microsoft. Mama lor...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. cica ora atomica exista...si e cu 7 minute in urma. Zicea Iulia ca i-a explicat un tip ca la citeva mii sau milioane de ani se pierde o secunda....si ca am fi totusi cu 7 minute in urma acum. Dar zice ca s-a convenit la nivel mondial sa se pastreze totusi ora oficiala si sa nu se tina cont de pierderea acestor secunde

    O fi citit ala micu pe undeva si se da si el mare....si nimeni nu-l crede

    RăspundețiȘtergere
  6. De fapt, era o informatie preluata de la un alt coleg. M-am chinuit si eu sa gasesc ceva in acest sens, insa tot ce "aduce" a teoria asta am gasit ceva in legatura cu primul ceas atomic cu cesiu, care ar avea o acuratete de 7 minute la o perioada egala cu varsta universului.

    RăspundețiȘtergere
  7. baaaaiii, voi mutati distractia pe online fara mine?

    RăspundețiȘtergere