Share

marți, 16 martie 2010

Care e prima carte pe care ai citit-o?



Prima carte pe care am citit-o este o carte cu coperta portocalie, tare si lucioasa, cartea cu peripetiile Doctorului Aumadoare.

Mare lucru nu-mi mai aduc aminte din carte... stiu ca Aumadoare era un doctor bun si blind cu toate vietuitoarele, si ca avea o sora, Varvara, care era rea si care nu suporta animalele. Din pacate, cam atit mai tin minte. O caut in seara asta pe net si poate scriu un post miine cu mai multe detalii.

O stie cineva?

Pe modelul "Primul meu Job", al Iuliei, as vrea sa scrieti aici care a fost prima carte pe care ati citit-o in copilarie, sau de care va amintiti...

5 comentarii:

  1. intrebare : din ce carte e replica "ce conteaza dovezile, cand e vorba de o viata de om?"

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi aduc aminte de cartea cu Aumadoare, mai stiu si acum cred ca toate pozele, la un moment dat apar si niste pirati. Nu mai stiu care e prima carte citita

    RăspundețiȘtergere
  3. da, da...apar niste pirati la un moment dat, iar doctorul dimpreuna cu toate animalele din barca, se ascund pe insula maimutelor

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu stiu carte lui Aumadoare. Si nu imi aduc aminte nici o poveste dintr-asta pentru copii. Prima carte care mi-o amintesc este Micul Lord, de Frances Hodgson Burnett. E o poveste tot cu copii.. mai exact cu un copil (amercian) care se trezeste peste noapte ca este lord in Anglia :) Ce planuri de viitor sa-ti mai faci dupa ce citesti asta la 10 ani? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. O carte cu pisici. Nu stiu cum se chema, dar mi-a placut. Uite, am scris si despre asta: http://blogdebucuresti.ro/uncategorized/un-fel-de-leapsa/

    RăspundețiȘtergere