Share

joi, 8 aprilie 2010

This video contains content from Sony Music Entertainment. It is no longer available in your country.

Azi am intrat pe Youtube. Sa ma uit la video-uri, de ce altceva? Si surpriza zilei a fost sa vad ca DESTUL DE MULTE videoclipuri imi sint interzise. Apare un mesaj dragalas care spune "This video contains content from Sony Music Entertainment. It is no longer available in your country.".

Stie careva care e faza cu astia de la Sony Music Entertainement?

This video contains content from Sony Music Entertainment. It is no longer available in your country.. Nu?

HAAAA, no zaietz, no pagadii. Primul imbold a fost sa caut niste proxy-uri, sa le vad cu identitate ascunsa si deci sa-i fac pe micuti. Dar apoi, stind eu mai bine si gindindu-ma, am realizat ca de fapt...

Vina nu o au cei de la Sony Music,nu, vina o are in intregime Youtube-ul. Pentru ca de la bun inceput ar fi trebuit sa nu accepte aceasta discriminare. In definitiv utilizatorii conturilor de GMail sau Youtube au, sau ar trebui sa aiba aceleasi drepturi. Prin urmare, m-am dus pe forum la Google si mi-am exprimat nemutumirea in mod public.

copy paste cu ce am scris pe forum:

Ok, so I'm from Romania. I can't see anymore the videos of my favorite artist because he has a lot of collaborations with Sony Music Entertainment. But why does Youtube show me in the result page all this videos that I can not actually see?

Basically, Youtube is a search engine, isn't it? Well, the engine should first see my IP and show me ONLY videos that I can have access to.

Being a Google Account user, I would very much appreciate being at least informed that a content isn't accessible. Or having displayed less results, but results that are available for me. Even if I'm from Romania

Thank you.


astept cu interes raspunsurile lor. Si comentariile voastre la chestiunea asta.

.

3 comentarii:

  1. Nu cred ca ca e vorba de discriminare. Cred ca e vorba de faptul ca materialele Sony Music Entertainment au drepturi de autor pe ele, deci nu pot fi difuzate free.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, dar cum ramane cu filmuletele romanesti, facute cu telefonul mobil si care sunt restrictionate, avand aceeasi eroare? Sony? wtf...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna !! Defapt Diana are dreptate. si in Grecia e aceiasi problema . Nu e vorba de discriminare

    RăspundețiȘtergere