Share

duminică, 11 aprilie 2010

BizBazar cu Moise Guran

BizBazar este emisiunea mea preferata de la Antena 3. E un jurnal economic realizat si prezentat de Moise Guran. Imi place pentru ca subiectele prezentate aici ma privesc si pe mine. Acuma, sincer, voi nu v-ati saturat sa vedeti la stiri tot soiul de gainarii, crime, violuri, stiri despre Becali si Basescu? Eu da, si tocmai de-asta ma prefer sa ma uit seara la BizBazar... sint stiri despre taxe, impozite, legi care ne afecteaza bugetul, informaţii despre imobiliare, piaţa auto, bursă, piaţa forţei de muncă, bănci, dobânzi, politici fiscale, etc.

De ceva vreme incoace, la ora 19 pe Antena 3 am tot vazut-o pe Dana Grecu si am crezut ca probabil Moise e in concediu. Pentru cine nu o stie...este femeia aceea blonda, tunsa scurt, isterica, aceea care tipa la invitati, nelasindu-i saracii sa zica mai mult de 5-6 cuvinte neintrerupti. Mie personal mi-e antipatica femeia asta si nu agreez stilul ei agresiv de "jurnalism".

Simbata seara insa, cind am vazut retrospectiva BizBazar-ului pe saptamina trecuta am ramas masca auzindu-l pe Moise multumind telespectatorilor care au cerut revenirea la formatul zilnic de emisiune.(aaaa, imi zic, deci nu era in concediu...ii fusese "taiata" emisiunea, aha).

Era vizibil emotionat de numarul mare de cereri venite din partea publicului si de presiunea pe care telespectatorii emisiunii au facut-o asupra managementului Antenei 3 pentru a se reveni la o emisiune pe zi in loc de una pe saptamina.

Ce sa zic, no comment. Pentru cei care vor sa vada reactiile: http://www.antena3.ro/stiri/antena3ro/emisiunea-bizbazar-cu-moise-guran-va-fi-difuzata-de-luni-pana-joi-de-la-ora-1605-la-antena-3_96565.html

Ma bucur pentru Moise si pentru toata echipa de la BizBazar, si sper ca in curind Managementul antena3 va hotari difuzarea in Prime-Time a emisiunii.

Si totusi, ramine in mintea mea intrebarea...pentru care motiv a fost pusa emisiunea Danei Grecu in intervalul orar consacrat BizBazar-ului? Oare sint eu subiectiva?

.

4 comentarii:

  1. Nu, nu esti subiectiva, Cristina. Era singurul lucru pe care il mai urmaream si eu la teveu, in afara de transmisiunile sportive. Sper sa imi fac si eu timp astazi sa scriu despre acest subiect, poate ne va auzi cineva daca suntem mai multi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Cris,

    E mai mult decat clar ca nu ne vorba despre subictivism. E singura emisiune care merita privita la TV de foarte mult timp, ca sa nu mai zic de antene care s-au transformat in nici ele nu stiu ce :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate Cristina, si mie imi place BizBazar, desi imi gasesc rar timp sa o urmaresc. Nu stiu ce emisiune prezinta Dana Grecu, dar cred ca e o chestiune de politica a trustului media respectiv. Sau despre subiectivismul managementului de acolo, nu al tau :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place tot BizBazar si imi parea rau ca o sa fie difuzata doar sambata.E foarte bine ca s-a revenit asupra deciziei. Moise Guran e un tip simpatic, inteligent si face comentarii de bun gust.

    RăspundețiȘtergere