Share

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Imi place...



Daaaa, sint incintata de leapsa Iuliei, mai ales ca e prima lepsa pe care o primesc de cind am inceput sa scriu pe blog. :)

…sa scriu zece lucruri care imi plac. Pai sa vedem...

Imi place cafeaua. Dimineata e suficient sa ma gindesc la cafea si gata somnul

Imi place soarele. Soarele de primavara, soarele abia rasarit care te incalzeste dimineata pina sa deschizi ochii...

Imi plac rochiile inflorate

Imi place sa ma plimb prin Bucuresti pe strazi pe care nu am mai fost

Imi place sa caut chestii pe net, sa aflu lucruri noi, sa invat

Imi plac limbile straine

Imi place smintina

Imi plac pisicile

Imi place sa ascult stirile

Imi place Pantera Roz. Am scris in primul post pe blog de ce…

Si cum leapsa trebuie sa mearga mai departe, pleaca de la mine la Diana, la Corina si la Ana. :)

.

2 comentarii:

  1. "Imi place sa ma plimb prin Bucuresti pe strazi pe care nu am mai fost"
    Magheruuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. +1 pentru cafea, pisici, stiri si lb straine :)

    RăspundețiȘtergere